- Rozwiązanie umowy:
Rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków może nastąpić poprzez:
- złożenie podania o rozwiązanie umowy (wzór wniosku o rozwiązanie umowy) w Biurze Obsługi Klienta “Wodociągów Gminy Kłodzko” sp. z o.o. wraz z niezbędną dokumentacją do wglądu (akt notarialny, umowa najmu, oświadczenie, akt zgonu) potwierdzającego sprzedaż/najem nieruchomości oraz protokołem zdawczo-odbiorczym ze stanami wodomierzy na dzień przejęcia/przekazania nieruchomości (wydruk protokołu zdawczo-odbiorczego). Niezbędnym przy rozwiązaniu umowy jest wskazanie adresu do korespondencji w celu wysłania ostatecznego rozliczenia.
- przesłanie stosownej informacji pocztą, lub drogą elektroniczną (jedyna dopuszczalna forma to skan wniosku o rozwiązanie umowy z własnoręcznym podpisem) na adres: rozliczenia@wodociagigk.pl wraz ze skanami dokumentów, o których mowa w pkt. 1, potwierdzającego sprzedaż/najem nieruchomości oraz protokołem zdawczo -odbiorczym ze stanami wodomierzy na dzień przejęcia/przekazania nieruchomości (wydruk protokołu zdawczo-odbiorczego); Niezbędnym przy rozwiązaniu umowy jest wskazanie adresu do korespondencji w celu wysłania ostatecznego rozliczenia.
- Aktualizacja danych w umowie:
Zmiana danych Odbiorcy Usług może nastąpić poprzez:
- złożenie wniosku o zmianę danych w Biurze Obsługi Klienta “Wodociągów Gminy Kłodzko sp. z o.o.” wraz z przedłożeniem do wglądu dokumentu potwierdzającego zmianę;
- przesłanie stosownej informacji pocztą, lub drogą elektroniczną (jedyna dopuszczalna forma to skan wniosku o aktualizację danych z własnoręcznym podpisem) na adres rozliczenia@wodociagigk.pl
UWAGA !
Wszelkich zmian w umowie można dokonać wyłącznie w formie pisemnej.
Jeżeli zmiana danych nastąpiła w wyniku zmiany:
- nazwiska – należy załączyć oświadczenie o zmianie danych i do wglądu dokument potwierdzający taką zmianę (dowód osobisty lub akt małżeństwa);
- nazwy firmy – należy załączyć aktualny REGON / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej / KRS;
- adresu siedziby firmy – należy załączyć aktualny REGON / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej / KRS;
- adresu przyłącza – należy załączyć decyzję administracyjną o zmianie lub nadaniu numerów porządkowych;
Formularze i wnioski do pobrania:
- Wniosek o zawarcie umowy
- Ogólne warunki umowy OWU
- Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dla klientów będących konsumentami do umowy o zapatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków
- Informacja konsumencka – w siedzibie
- Zgoda na przesyłanie faktur drogą elektroniczną
- Upoważnienie
- Oświadczenie zmiana
- Rozwiązanie umowy
- Protokół zdawczo odbiorczy
- Wniosek o wydanie warunków technicznych przyłączenia do sieci
- Wniosek o aktualizację warunków technicznych
- Procedura wydawania warunków
- OWT